Warunkiem wpisania Uczestnika na listę zimowiska jest przesłanie wypełnionej i podpisanej umowy oraz karty kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na adres biuro@rancher.com.pl w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia dziecka na wypoczynek (mailem lub telefonicznie). |
|
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w terminach i kwotach opisanych poniżej, według wybranej formy płatności tradycyjnej lub ratalnej. |
|
Forma płatności TRADYCYJNA |
|
w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika |
oferta nieaktualna |
w terminie do 08.01.2025 |
|
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem turnusu, należy wpłacić całą kwotę jednorazowo. |
|
Forma płatności RATY 0% |
|
w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika |
oferta nieaktualna |
I rata do 15.11.2024 |
|
II rata do 15.12.2024 |
|
III rata do 15.01.2025 |
|
|
|
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w trakcie obowiązujących terminów rat, potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata w ciągu 3 dni rat, |
|
Wpłaty należy przekazywać na konto Organizatora RANCHER PT dla przelewów zagranicznych: W tytule przelewu należy wpisać: nazwisko i imię Uczestnika, termin i profil zimowiska. |
|
OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA i wymagane druki znajdują w zakładce DRUKI DO POBRANIA. |