| Warunkiem wpisania Uczestnika na listę zimowiska jest przesłanie wypełnionej i podpisanej umowy oraz karty kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na adres biuro@rancher.com.pl w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia dziecka na wypoczynek (mailem lub telefonicznie). | |
| Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w terminach i kwotach opisanych poniżej, według wybranej formy płatności tradycyjnej lub ratalnej. | |
|
Forma płatności TRADYCYJNA |
|
|
w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika (mailem lub telefonicznie) |
720 PLN |
| 590 PLN turnus rekreacyjny |
|
|
w terminie do 30 dni przed turnusem |
pozostała należność |
|
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem turnusu, należy wpłacić całą kwotę jednorazowo. |
|
|
Forma płatności RATY 0% |
|
|
w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika (mailem lub telefonicznie) |
200 PLN |
|
I rata do 25.10.2025 |
380 PLN |
|
II rata do 15.11.2025 |
380 PLN |
|
III rata do 15.12.2025 |
380 PLN |
|
IV rata do 15.01.2026 |
380 PLN |
| V rata do 02.02.2026 | pozostała należność |
|
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w trakcie obowiązujących terminów rat, potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata w ciągu 3 dni rat, których termin płatności już minął. Kolejne raty należy opłacać wg harmonogramu rat. |
|
|
Wpłaty należy przekazywać na konto Organizatora RANCHER PT ul. Gen.Józefa Kustronia 8, 52-213 Wrocław dla przelewów zagranicznych: W tytule przelewu należy wpisać: nazwisko i imię Uczestnika, termin i profil zimowiska. |
|
|
OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA i wymagane druki znajdują w zakładce DRUKI DO POBRANIA. |
|

