Rezerwacja i płatności


Warunkiem wpisania Uczestnika na listę zimowiska jest przesłanie wypełnionej i podpisanej umowy oraz karty kwalifikacyjnej drogą elektroniczną
na adres biuro@rancher.com.pl w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia dziecka na wypoczynek (mailem lub telefonicznie).
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w terminach i kwotach opisanych poniżej,
według wybranej formy płatności tradycyjnej lub ratalnej.

Forma płatności TRADYCYJNA

w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika
(mailem lub telefonicznie)

oferta nieaktualna

w terminie do 08.01.2025

 

UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem turnusu, należy wpłacić całą kwotę jednorazowo.

Forma płatności RATY 0%

w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika
(mailem lub telefonicznie)

oferta nieaktualna

I rata do 15.11.2024

 

II rata do 15.12.2024

 

III rata do 15.01.2025

 

UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w trakcie obowiązujących terminów rat, potwierdzeniem rezerwacji  jest wpłata w ciągu 3 dni rat,
których termin płatności już minął. Kolejne raty należy opłacać wg harmonogramu rat.

Wpłaty należy przekazywać na konto Organizatora

RANCHER PT
ul. Gen.Józefa Kustronia 8, 52-213 Wrocław
ING Bank Śląski SA 86 1050 1575 1000 0092 0957 0465

dla przelewów zagranicznych:
IBAN:PL 86 1050 1575 1000 0092 0957 0465
Kod BIC SWIFT: INGBPLPW

W tytule przelewu należy wpisać: nazwisko i imię Uczestnika, termin i profil zimowiska.

OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA i wymagane druki znajdują w zakładce DRUKI DO POBRANIA.