Warunkiem wpisania Uczestnika na listę zimowiska jest przesłanie wypełnionej i podpisanej umowy oraz karty kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na adres biuro@rancher.com.pl w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia dziecka na wypoczynek (mailem lub telefonicznie). |
|
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki lub raty w terminach i kwotach opisanych poniżej, według wybranej formy płatności tradycyjnej lub ratalnej. |
|
Forma płatności TRADYCYJNA |
|
w terminie 3 dni od zgłoszenia Uczestnika |
910 PLN |
w terminie do 13.12.2023 |
pozostała kwota: 1370 PLN |
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem turnusu, należy wpłacić całą kwotę jednorazowo. |
|
Forma płatności RATY 0% |
|
I rata do 20.10.2023 |
660 PLN |
II rata do 20.11.2023 |
660 PLN |
III rata do 20.12.2023 |
660 PLN |
IV rata do 10.01.2024 |
300 PLN |
|
|
UWAGA: W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w trakcie obowiązujących terminów rat, potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata w ciągu 3 dni rat, |
|
Wpłaty należy przekazywać na konto Organizatora RANCHER PT dla przelewów zagranicznych: W tytule przelewu należy wpisać: nazwisko i imię Uczestnika, termin i profil zimowiska. |
|
OGÓLNE WARUNKI UCZESTNICTWA i wymagane druki znajdują w zakładce DRUKI DO POBRANIA. |