Rezerwacja i płatności

Warunkiem wpisania uczestnika na listę uczestników kolonii/obozu jest przesłanie wypełnionej i podpisanej umowy drogą elektroniczną na adres biuro@rancher.com.pl w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia dziecka na wypoczynek (mailem lub telefonicznie).
Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki/pierwszej raty w terminach i kwotach opisanych poniżej.
Forma płatności TRADYCYJNA: wpłata 30% ceny kolonii/obozu płatne w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia uczestnika (mailem lub telefonicznie), pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej 30 dni przed datą rozpoczęcia turnusu.
W przypadku, gdy udział Uczestnika zostanie zgłoszony w terminie krótszym niż 30 dni przed rozpoczęciem turnusu należy wpłacić całą kwotę jednorazowo w terminie ustalonym w mailu potwierdzającym rezerwację miejsca.
Forma płatności RATY 0% turnusy 7 i 13 dniowe:
Terminy wpłat ratalnych turnusy 7 dniowe turnusy 13 dniowe
I rata : do 15.03.2021 300 PLN 500 PLN
II rata: do 15.04.2021 300 PLN 500 PLN
III rata: do 15.05.2021 300 PLN 500 PLN
IV rata: do 10.06.2021 300 PLN 500 PLN
V rata: do 24.06.2021 pozostała należność pozostała należność
Forma płatności BONEM TURYSTYCZNYM: bon realizujemy przy rozliczeniu zaliczki lub raty .
  Jak płacić bonem turystycznym- instrukcja
ZAREZERWUJ TERAZ
Wpłaty należy przekazywać na konto Organizatora
RANCHER PT 50-512 Wrocław, ul. Tarnogajska 11-13
ING Bank Śląski SA 86 1050 1575 1000 0092 0957 0465
dla przelewów zagranicznych:
IBAN:PL 86 1050 1575 1000 0092 0957 0465 Kod BIC SWIFT: INGBPLPW
W tytule przelewu należy wpisać: nazwisko i imię Uczestnika, termin i profil kolonii/obozu.